Частини стартера



















По суті, пристрій стартера автомобіля, схема його підключення до бортової мережі однакові практично у будь-якого виробника. Незалежно від того, в якій країні виготовлено автомобіль та за якими стандартами. Відрізнятися пристрої можуть лише варіантом виконання, якістю виробів, але загальна конструкція буде однотипна.
Можна виділити кілька основних компонентів:
- Ротор – рухома частина стартера автомобіля. На ньому є обмотка, яку подається електричний струм.
- Статор є нерухомою частиною. Деякі виробники електродвигунів для економії встановлюють постійні магніти. Але це робити нерозумно, оскільки значно знижується потужність електричного двигуна. Зазвичай така конструкція використовується у редукторних стартерах. Без додаткових шестерень електродвигун не здатний розвинути момент, що крутить, необхідний для обертання колінчастого валу. У таких механізмах є переваги, і досить істотні недоліки. Головний плюс це те, що при запуску двигуна стартер споживає дуже маленький струм. Але конструкція вузла набагато складніша.
Таким чином, частини стартера є:
- магнітний статор
- вал з якорем
- реле, що втягує, з компонентами (електромагніт, сердечник, контакти)
- щіткотримач із щітками
- Бендікс з шестернею
- веделка
- елементи корпусу