• Пн - Пт 9:00 - 18:00
  • Сб 9:00-15:00
  • Вс
Відділ продажу
0 800 75 40 04
БЕЗКОШТОВНОПО ВСІЙ УКРАЇНІ
Технічна консультація з
автокондиціонерів:
Підбір запчастин за номером кузова або моделі авто

Частини втягуючого реле


Товари:
93грн. з ПДВ

  • Наявність: Є на складі
Клема втягуючого реле
[233168]
Характеристики :
ID: 8.2
L: 24.95
OEM: Оригінальний виробник: Denso
Номери аналогів:
Cargo: 233168, F032233168
Denso: 053518-7160, 0535187160
Bosch: F032233168
Waiglobal: 66-82757
AS: SP6013
Krauf: SZN3168
Застосовується в агрегатах:
Yanmar:
Thermo king:
Valeo:
455578...
Toyota:
2810026053, 2810026060, 2810026061, 2810026062, 2810026063...
Denso:
Honda:
06312P01003RM, 31200657001, 31200657004RM, 31200657671, 31200671671...
Harley davidson:
3139186, 3150581, 3155390, 3155390A, 3155394...
Застосовність авто:
ACURA (1986-1989), DAIHATSU Europe (1975-1981), HARLEY DAVIDSON (1991-2006), THERMO KING (1980-2005), YANMAR (1983-1994)
HONDA (1976-1995), Europe (1983-1998)
TOYOTA (1975-1982), Europe (1970-1982)
183грн. з ПДВ

  • Наявність: Є на складі
Частини втягуючого реле
[76-85500]
Характеристики :
OEM: Оригінальний виробник: Mitsuba
Номери аналогів:
Waiglobal: 76-85500
Krauf: SZZ5500
Відображено 1 по 2 з 2

Призначення втягуючого реле стартера: реле, що втягує (його ще називають тягове реле) призначене для подачі струму управління на мотор стартера для здійснення виштовхування бендикса стартера в зачеплення з маховиком. Реле стартера досить простий у конструкції, але його несправність призведе до проблем із запуском двигуна.

Частини втягуючого реле:

  1. корпусу;
  2. якоря,
  3. магніту з двома обмотками,
  4. повертає пружини
  5. контактів.

Магніт виконаний у вигляді двох котушок: одна котушка є утримуючою, друга - втягує. Утримуюча котушка з'єднується з виведенням управління та з'єднана з корпусом. Втягуюча котушка з'єднана з клемою керування та електродвигуном.

Коли контакту управління стартера надходить струм, в котушці утворюється магнітна індукція, що призводить до утворення магнітного поля. Магнітне поле впливає на якір, який стискає пружину. При цьому якір обертає Бендікс, що з'єднує стартер з акумулятором.

Під час замикання контактів обмотка, що втягує, живиться від плюсової клеми, на котушці перестає генеруватися струм, а якір утримується полем котушки. Після запуску двигуна живлення не подається і зворотна пружина виштовхує якір назад у початкову позицію. Контакти розмикаються і Бендікс виходить із зачеплення.