Клема втягуючого реле




















Втягуюче реле це частина стартера. За допомогою втягуючого реле стартер включається легким поворотом ключа запалювання.
Основу конструкції складає циліндричний соленоїд з двома обмотками - великою втягує і намотаною поверх неї утримує. На задній частині соленоїда розташовується корпус реле, виготовлений із міцного діелектричного матеріалу. На торцевій стінці реле розташовуються контактні болти - це клеми високого перерізу, через які виконується підключення стартера до акумуляторної батареї. Болти можуть бути сталевими, мідними або латунними, застосування таких контактів обумовлено високими струмами в ланцюгу стартера при пуску двигуна - вони досягають 400-800 А і більше, і проста клема втягуючого реле, при такому струмі просто розплавилася б.
Всередині соленоїда розташовується рухомий шток, який з боку реле несе контактний диск - коло з латуні або іншого сплаву. Шток пружиною відведений від контактних болтів, тому в неробочому положенні ланцюг розімкнений. Також всередині соленоїда розташований масивний якір, проте ця деталь не має жорсткої фіксації та при необхідності легко виймається. Якір являє собою металевий (сталевий) стрижень круглого перерізу, він пружний і в неробочому положенні виступає із соленоїда. На тильному торці якоря передбачено поглиблення упору в шток реле. На зовнішній частині якоря виконана проточка, отвір, кронштейни або інші пристрої для з'єднання з вилкою приводу стартера.