Кришка генератора
Що таке кришка генератора?
Запасні частини генератора використовуються для ремонту та обслуговування агрегату. Вибір деталей повинен ґрунтуватися на марці, моделі, року випуску, типі та робочому обсязі двигуна.
Деталі поділені на три основні групи.
-Щітки ротора, стартера та генератора – виробляють струм для живлення електрообладнання автомобіля при працюючому двигуні.
-Ремені та шківи передають рух крутного моменту від колінчастого валу до ротора.
-Деталі генератора - включають такі деталі, як кришка генератора, підшипники, шайби, клеми, сальники та реле.
Генератор змінного струму зібраний із двома кришками: передньою кришкою з боку шківа та задньою кришкою з алюмінієвого сплаву. У кришках є отвори для кріплення посадкових місць підшипників та компонентів генератора.
У нижній частині кришки є ластка з отворами для кріплення генератора до двигуна автомобіля. У цей отвір запресовується сталева втулка і вставляється болт кріплення. Коли ремінь натягнутий, генератор повертається цьому болті.
На верхній частині передньої кришки знаходиться кронштейн для кріплення генератора змінного струму.
Для чого потрібна кришка генератору?
Ця стаття буде корисною для вас якщо ви шукаєте кришку генератора купити по найкращій ціні в Україні.
Генератор змінного струму зібраний із двома кришками: передньою кришкою з боку шківа та задньою кришкою з алюмінієвого сплаву. У цих кришках зроблені отвори для посадкових місць підшипників і зборки генератора.
У нижній частині кришки є ластка з отворами для кріплення генератора до двигуна автомобіля. У цей отвір запресовується сталева втулка і вставляється болт кріплення.
Коли ремінь натягнутий, генератор повертається цьому болті.
На верхній частині передньої кришки знаходиться кронштейн для кріплення генератора змінного струму.
На задній кришці генератора G250 розташовані струмопровідні клеми. У місцях з'єднання випрямного блоку та кришки генератора із землею є символ “-”. Позитивний висновок генератора ізольований від корпусу пластиковою втулкою та позначений символом “+”. Ізольовані висновки обмотки збудження маркуються літерою "Sh". У автомобілях ВАЗ цифрове маркування використовується на клемах усіх електричних блоків та приладів. Клема + генератора позначена цифрою 30, а клема SH – цифрою 67.