Підшипник компресора кондиціонера
Автомобіль оснащений таким обладнанням, як система кондиціонування повітря. Серцем цієї системи є компресор, який розділяє сторони високого та низького тиску. Дана система в автомобілі працює за тим же принципом, що і побутовий холодильник, але внутрішній пристрій трохи інше і більш «технічне».
Де знаходиться підшипник муфти компресора?
Перед компресором знаходиться вузол, який називається муфтою компресора. Як і будь-яке інше обладнання, зчеплення можуть вийти з ладу і вимагати ремонту. Його слабким місцем чомусь вважають забиті підшипники шківа кондиціонера. При цьому відбувається коротке замикання і виходить з ладу вся муфта. Адже при запуску двигуна підшипники відразу починають рухатися. Також не можна вмикати кондиціонер.
Амортизація може виникнути навіть взимку, коли ніхто не згадує про кондиціонер. Зима, коли мастило в підшипниках густіє, кульки крутяться не так легко, а самі підшипники починають перегріватися. Це призводить до виходу сепаратора з ладу, металевий сепаратор деформується, металокераміка руйнується, кулька зміщується відносно осі. Це проявляється в появі сторонніх шумів і дзижчання в зоні кондиціонування. Тому, якщо ви відчуваєте такі звуки або дивні звуки, ми рекомендуємо вам негайно звернутися до ремонтної майстерні для заміни цього підшипника.
Заміна підшипника зчеплення кондиціонера
Завжди замінюйте підшипники. Він має шайби з обох сторін, а спеціальне мастило для використання в таких екстремальних умовах швидко вводиться на заводі, який виробляє ці підшипники.Він не підходить для використання при високих температурах.Тому підшипник не підлягає ремонту. Працює в досить агресивному середовищі, перепадах температур і постійних забрудненнях.
Проблема в тому, що ці підшипник компресора кондиціонера є дуже особливими і не завжди є у доступі. У деяких випадках доводиться міняти весь агрегат через відсутність точок технічного обслуговування на автомобілі. А це досить невигідно. Але купити такі підшипники самостійно для заміни не складе труднощів. Звичайно, всі споживачі намагаються купувати підшипники у виробників. Це гарантія якості і відсутності неприємних моментів, таких як поломки в найважливіші моменти. Адже при виході з ладу одного підшипника може знадобитися заміна всього вузла муфти компресора і навіть інших вузлів, які до нього підключаються.
Крім того, підшипники часто зношуються і починають сильно нагріватися, тому тепло, що виділяється в цьому процесі, починає впливати на ущільнення компресора. При цьому, зрозуміло, вигоряє ізоляційний лак, який використовується для обмоток зчеплення. Найкраща порада — завчасно виявити проблеми та запобігти дорогому ремонту.