Редуктор стартера




















Редуктор стартера – це проміжний механізм, основна роль якого полягає у зменшенні обертальних сил. У цих моделях колінчастий вал з'єднаний безпосередньо з шестернею. Завдяки прямому контакту спалах відбувається швидко і практично миттєво. Перевагою цієї конструкції є простота. Конструкція передбачає наявність додаткової коробки, яку необхідно демонтувати у разі поломки.
Безредукторні стартери можна відремонтувати за допомогою звичайних ручних інструментів. Оскільки вони настільки прості, електричні схеми та схеми ремонту є рудиментарними. Однак основним недоліком безредукторних систем є їхня нестабільність. У разі морозу вони можуть зламатися та зупинити двигун одним пострілом.
Основна відмінність від звичайних моделей – наявність планетарного понижуючого редуктора. Багато експертів рекомендують моделі із зубчастою передачею, оскільки вони мають очевидну перевагу: вони можуть завести автомобіль навіть при розрядженому акумуляторі. Крім того, використання постійних магнітів підвищує продуктивність та низьке енергоспоживання.
Ця комбінація також запобігає проблемам з обмоткою, які можуть призвести до поломки стартера. Єдиним недоліком є можливість поломки шестерні після тривалого використання. Якщо стартер несправний, термін його служби буде вкрай коротким (що не рідкість). Редуктор стартера купити по найкращій ціні в Україні буде обов’язковим, якщо він потребує заміни.
Конструкція редукторного стартера
Основна частина механізму така сама, як і в звичайному автомобільному стартері, тільки тут є ще й редуктор. Принцип роботи редуктора на стартер.
-Струм подається за допомогою реле.Якір втягується.
-Апендикс виписується.
-Контакти п'яти замикаються і подається постійна напруга.
-Якір обертається, передаючи обертальне зусилля на шестерні та повертаючи бендикс.
-Стопорний болт входить у зачеплення безпосередньо з маховиком двигуна автомобіля та обертає його.
-Це запускає двигун.
Як уже згадувалося, основні відмінності полягають у наявності або відсутності коробки передач та розташування бендикса.
Існують модернізовані редукторні стартери. Вони не мають шліцьових деталей сполучення. У нових модернізованих редукторних стартерах багато деталей виготовляють із пластмаси. Це означає, що вони важать менше і коштують дешевше. Ці стартери не підлягають ремонту.
Для запуску та роботи редукторних стартерів потрібен дуже малий струм. Вони корисні, коли акумулятор швидко розряджається в автомобілі, наприклад мороз.