Щіткотримач стартера




















Проблема зі щіткою стартера призведе до того, що автомобіль раптово погано заведеться. Двигун більше не видає рівномірного тихого ревіння, натомість “наспівує” на сумнівній високій ноті.
Якщо двигун запустився нормально, проблема була в реле запалювання. При цьому повна відсутність реакції приладу означає, що причиною поганої роботи двигуна є щітки. Іноді щітка погано вставляється в гніздо. При цьому його не обов'язково міняти. Ці деталі достатньо правильно прикріпити до щіткотримача. Деякі типи щіток потрібно трохи заточити для надійнішого утримання.
Варто спробувати нахилити пристрій у різні боки, щоб побачити, що викликає проблему. Якщо в одному положенні починається, а в іншому ні, то це явно через погану фіксацію кисті до тримача. Щітки звичайної довжини міцно закріплені в гніздах. Водночас до весни нам трохи далеко.
Зношена щітка буде коротшою. Якщо вони спотворені або стерті, то контакт порушений. Щітка штовхається тільки вагою пружини. Тому навіть найменше зняття позиції стартера призводить до несправності автомобіля.
Заміна щіток
Щіткотримач стартера швидко зношуються, тому їх слід регулярно міняти. Якщо знос щітки становить 6 мм або менше, щітку слід замінити.
Від’єднайте кабельне з’єднання від клеми стартера
Відкрутіть гвинти, які кріплять кришку колектора
Зніміть кришку з корпусу
Зніміть інші елементи: кільцеві ущільнювачі, прокладки, хомути та сальники
Перевірка щіткотримача
Зніміть щіткотримач стартера
Після цього стінки корпусу перестають тиснути на щітку, тому щітка сама вискакує з гнізда. Деталі висять на дротах
Очистіть щіткотримач
Оцініть стан щіток і замініть зношені частини
Центрування
Помістіть зібраний тримач назад у футляр.
Встановіть ущільнювальну втулку.
Встановіть кришку колектора.
Зверху встановіть прокладки, сальники і хомути.
Загорніть болт.
Встановіть кришку вала зверху.
Затягніть кріплення.
Встановити стартер на автомобіль.
Спробуйте завести двигун.
У разі несправності рекомендується звернутися в сервісний центр.
Інші рекомендації
Не дозволяйте олову або кислоті стікати по петлях вузла щітки. Для безпеки пристрою лудять тільки смуги, які припаяні до шини. В іншому випадку кабель втратить свою гнучкість. З цього моменту ви не зможете правильно встановити. Залишився єдиний спосіб - зробити коротке підключення до корпусу. Якщо у вас немає досвіду пайки подібних деталей, краще попередньо потренуватися з іншими дротами подібного перетину. Для кращого з’єднання можна використовувати імпровізовані бинти для зміцнення місць пайки. Для цього до кабелю перед пайкою прикріплюється тонка мідна трубка. Після спаювання він буде стиснутий, щоб щільно прилягати до кабелю.