Шпонка



Спеціальною шпонкою комплектуються червоні комутатори, що забезпечують динамічний кут випередження запалення. Справа в тому, що просте встановлення такого комутатора вже на 6000 об/хв зробить запалення занадто раннім.
Так, зі зростанням оборотів такий комутатор робитиме запалювання все пізнішим, проте без шпонки вся характеристика запалювання все одно буде зміщена на кілька градусів раніше за оптимальне. Таким чином, для оптимальної роботи комутатора він має бути встановлений разом із шпонкою.
Запасна шпонка стане в нагоді тим, хто втратив свою, а також тим, хто придбав комутатор без шпонки.
Установка такої шпонки без червоного комутатора не передбачена. Зміщення запалення у всьому діапазоні пізніше. Як результат двигун стане більш впевнено працювати на високих оборотах, але менш впевнено - на низьких.