Статор генератора




















Що таке статор генератора автомобілю?
Статор — це обертова електрична частина генератора автомобіля, яка перетворює механічну енергію в електричну. Статор генератора купити по найкращій ціні в Україні можно вже сьогодні.
Як ми всі знаємо, коли будь-який двигун працює, обертання лопатей створює електричні струми. Генератор використовує це.
Статор генератора є частиною генератора, де вати перетворюються на електричну енергію, що генерується шляхом обертання та перемикання або намагнічування рухомих котушок у генераторі змінного струму. Змінний потенціал, створений статором, перетворюється на струм перевантаження фази A 50 Гц, що подається на фазу B 180 ступенів, керованих магнітами ротора (обертаються).
Статор або ротор генератора — це обертова електрична частина автомобільного, дизельного або газового двигуна, яка перетворює механічну енергію в електрику, забезпечуючи живленням магнітну систему двигуна та інші аксесуари. Він складається з котушок дроту, намотаних навколо залізного прута, який називається багатошаровим залізним сердечником.
Дуже важливо купувати цей продукт у такого надійного постачальника, як ми. Ми рекомендуємо вам купувати ваш ротор у нас, оскільки ми є одними з найкращих виробників у цій галузі.
Статор генератора є найбільшою і найпотужнішою частиною автомобільного генератора. Це механізм обертання, який використовує електричну енергію для обертання вихідного вала, з’єднаного з колінчастим валом двигуна.
Статор генератора складається з нерухомого статора та котушки обертового поля, обернутої навколо нього. Статор має нерухомий обід, який зачіпається або з прорізами в роторі, або з зубами, вирізаними в котушці з дротом.
Основним призначенням статора генератора є перетворення електричної енергії в механічну, щоб він міг використовуватися двигуном для виробництва енергії. Обертання забезпечує балансуючий крутний момент при підключенні до інерційної муфти для живлення електричної машини.
Ротор розміщений на відстані від статора з повітряним зазором між ними. Цей тип конструкції забезпечує легке охолодження через поверхню ротора для відведення тепла. Діаметр змінюється залежно від різних робочих умов, таких як швидкість, температура, градієнти температури між різними частинами тощо.
Іншою формою, яка впливає на продуктивність двигуна, є форма або профіль ротора в порівнянні з іншими конструкціями, такими як прямокутні або круглі ротори, які пропонують кращу продуктивність при низьких швидкість в машинах змінного струму, тоді як прямокутні типи підходять для повільних додатків у машинах постійного струму.