Свічка накалу
Свічки накалу відіграють ключову роль у мінімізації впливу дизельних викидів на навколишнє середовище поряд із забезпеченням надійності та продуктивності двигуна.
Особливості якісних свічок накалу
Виготовлені відповідно до специфікацій оригінального обладнання або навіть краще. Забезпечує надійний контроль температури, включаючи прискорений час нагрівання. Придатні для використання у багатьох європейських дизельних двигунах. Підтверджене випробуваннями зниження рівня викидів автомобілем вуглекислого газу атмосферу. Виготовлені з дотриманням найвищих стандартів якості та точності.
Навіщо потрібні свічки накалу в дизельному двигуні?
Купити свічки накалу в дизелі потрібно для нагрівання палива за негативних і нульових температур, полегшуючи запуск холодного двигуна.
Без додаткового підігріву повітря в камері згоряння дизельний ДВЗ може запускатися 30-40 секунд. Причина – у різній природі горіння солярки та бензину: суміш дизеля з повітрям спалахує від стиснення за умови її позитивної температури.
Свічка напруження є компонентом керування двигуном, встановленим на автомобілях з дизельним двигуном. Головна мета – допомогти прогріти циліндри двигуна, щоб згоряння дизельного палива відбулося швидше. Відіграють важливу роль у прогріванні циліндрів автомобіля під час запуску в холодний час.
Як працює свічка запалювання?
Для роботи двигуна необхідно, щоб свічка запалювання працювала без перебоїв. У бензиновому двигуні паливо змішується з повітрям, що надходить в корпусі дросельної заслінки, і потім суміш впорскується в камеру згоряння. Котушка запалювання подає високовольтний імпульс на свічку запалювання, і утворюється іскра, яка спалахує повітряно-паливну суміш. Це повторюється тисячі разів на хвилину.
Якщо дизельний двигун прогрітий або перебуває у теплих кліматичних умовах, його можна запустити без свічки розжарювання. Це досягається завдяки відносно високій температурі повітря і відносно низькій температурі займання дизельного палива. Однак цього недостатньо для правильного займання палива, що подається при інших температурах, результатом чого стає збільшення шкідливих викидів з відпрацьованими газами.